[Kepviselok] Beszamolo

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 24., H, 13:13:14 CEST

Haho!

Elkestem vele.Tudom.

Nem mentegetozok a mult heti kis szosszenetnyi rendezveny okan, csak
annyit kerek, fogadjatok el beszamolomat.

A TTK HOK alakulo kouldottgyulese ota a kovetkezo dolgokat vegeztem el:

- Golyataborokban voltam (HOK keoviselet, szerveh tajekoztato, osszTTK-s
GT-hez valo adatgyujtes)
- Osszetartas partyt vezenyeltunk le
- Elso ELTE Egyetemi Napokat szerveztem
- Fogadast szerveztunk
- HOK Tokaj turat allitottam ossze
- Technikai eszkozok beszerzesi listajat allitottam ossze
- Golyabalt szervezek
- PR megjelenest terveztetek

Ez igy leirva nagyon rovid, de a benne levo munka eleg durva volt.
Az EEN-rol szolo beszamolot a heten kikuldom, amint megvan a vegleges
koltsegvetes.
Az Altbiztosi munkatervemet a het folyaman kikuldom (Szandra:) )
A technikai eszkozok fele mar be lett szerezve (mert SOS volt). Az errol
szolo beterjesztest a het folyaman megteszem.

Udv:

OFL
altbiz