[Kepviselok] Fwd: Vera beszámolója

joey at ttkhok.elte.hu joey at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 24., H, 22:03:50 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés, Képviselőtársak!

Barta Veronikának hívnak, ötödéves csillagász hallgató vagyok, és már
3 éve végzek közéleti munkát a Mafihében. Sajnálom, hogy nem tudtam
részt venni az alakulón, de Erdélyben voltam egy fizikusoknak szóló
kirányduláson, amit én szerveztem.

Mint fizika szakterületi képviselő, és mentor, voltam a gólyatáborban,
a beiratkozáson, valamint segítettem a gólyaavató szervezésében,
valamint részt vettem a Kari tanácson.

Emelett, mivel én voltam a Magyar Fizikushallgatók Egyesületének
programfelelőse, és jelenleg is én vagyok az ELTE Helyi Bizottság
elnöke, ezért megszerveztem a Mafihe ezévi Kögyűlését Sirokon, ami
nagyon jól sikerült, a jelenlévők 70%-a ELTE-s hallgató volt. Ezen
kívül a nyáron szerveztem egy erdélyi kirándulást fizikushallgatóknak,
amit már említettem, és  mivel idén először a Mafihe részt vett az
EFOTT-on, az ottani programoknak a kitalálásában, és koordinálásában
segítettem.

Üdvözlettel

Barta Veronika
Fizika szakterületi képviselő