[Kepviselok] Bódvarákó afterparty

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 26., Sze, 13:03:37 CEST

Sziasztok!

Szóval akkor pénteken úgy lenne, hogy 10-kor találkoznánk az egyetemen.
Mazsi és én vinnénk ki titeket kocsival, remélem többszöri fordulóra. Akik
nem férnek be elsőre azokért természetesen visszajövünk. Akik kimentek
azoknak majd elmondjuk mit kell csinálni, illetve lesznek akik csak
délután tudnak jönni, őket is szívesen kiviszük kocsival.
Szóval most ami nagyon fontos, hogy írjatok vissza, hogy ki tud jönni
délelőtt (remélem sokan) és ki tud csak délután. Azért kell ezt tudnom,
mert én és valszeg Mazsi is a kocsival rohangálni fogunk cuccokért
napközben, ezért tudnom kell kiket kell később felvennem a suliba.
Kérlek írjatok vissza, fontos!

Mészi