[Kepviselok] [szerk] holnap mi lesz?

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 30., V, 20:49:30 CEST

Sziasztok!

Éppen most készültem e-mailt írni, csak még meg kellett beszélnem 1-2 dolgot.
Holnap nem fogunk lapindítót tartani, mert nincs "kiemelt téma", amit meg
kellene beszélnünk, és csak amiatt, hogy 3 cikket elvállaljatok, nem
akarlak benneteket odacsődíteni!

Viszont vannak feladatok, amikre lehet jelentkezni:

1. Lágymányosi Portré
Dr. Kondor Imrével (http://www.mindentudas.hu/kondor/index.html)
Leginkább matekos, infos vagy fizikás riporter lenne jó, pénzügyek, banki
kockázat, egyebek. Persze bárki jelentkezhet:)
+ Fotós is kell, természtetesen ez már időpontfüggő!

2. Jövő heti olvasó szerkesztés!
http://szerk.on.hu , lehet jelentkezni!
Az október 5-6-ai szerkezstésre szeretném, hogyha a két olvasó szerkezstő
közül legalább az egyik "tapasztaltabb" lenne!
És természetesen a többi időpontokra is lehet jelentkezni olvasni!

A számértékelések hamarosan jönnek, hlk javaslatát nagyrész megfogadom,
átgondoltam a dolgot, és sokban igaza van!

Jah és várjuk a javaslatokat, hogy mit csinálnátok szívesen Nyúzos
programként! Esetlege gy jó kis kirándulás? Őszi szünetben mennyire
érnétek rá?

Egyelőre ennyi, ha véglegessé válik a lapterv, akkor kiküldöm!

csanna