[Kepviselok] matekost keresek!

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 1., K, 16:20:53 CEST

Tisztelt Képviselők!

Ismét más feladatát látom el, de mivel ez másnak fontos, ezért jófej leszek!

Keresek olyan matekos hallgatót, aki jó kommunikációs készséggel
rendelkezik, az átlagnál jobban képben van a tanulmányi, szociális és
matematika bsc-s ügyekben és lehetőleg még a matekos tanszékeken is
ismerős kicsit.

A Fix.tv keresi a fenti képességekkel rendelkező személyt március 4.,
pénteki adásába. A műsor 7-9 óra között lesz, 8-ra legkésőbb oda kell
érni! Feladat: értelmesen beszélgetni (,engem nem beégetni) és a
kérdésekre válaszolni a fenti témákban.

A dolog rendkívül sürgős! (Múlt héten még nem volt az!) Ha ma este 8-9-ig
nem érkezik jelentkezés, kiküldetem ezt a levelet az infólistára!
Jelentkezni ezen az e-mail címen lehet, lehetőleg minél előbb

Köszönettel:
Végh Tamás
irodavezető