[Kepviselok] Telefonflotta

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2008. Ápr. 3., Cs, 18:39:14 CEST

Hali:

Természetesen netto árak azaz a +20% ÁFA senkit ne lepjen meg!

Ha jól értettem, akkor a havi fix adminisztrációs díj eltünt?
(az EHÖK levélben az volt, hogy lesz csak még nem tudjuk hogy mennyi,
azaz ott kb. az a szöveg volt, mint itt a kauciónál)
Annak van vmi megigért maximuma, hogy bár még nem tudjuk az összeget,
mondjuk a jelenlegi 400 Ft-nél nem megy feljebb legalább 2 évig?

A 15 nap mikortól ketyeg? Ha vki mondjuk 1 hónapra külföldre annak
automatikusan letiltják vagy kérhet haladékot?

Ezeket azért kérdezem mert nem praktikus elmmenni az ilyen részletek
mellett. És ugye Józsi egyik pillanatról a másikra vezette be a 200, majd
a 400 Ft-t (eleinte ugye nem volt) és mondjuk a hasonló meglepetéseket
elkerülném.

Balázs