[Kepviselok] Tófk Kari Napok

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 8., K, 13:05:20 CEST

T Kepviselok!

Reszben egyet kell, hogy ertsek Pepevel, reszben nem.
Mivel a TOFK mar nehany rendezvenyunket tamogatta, ezert en 35e ft-os
tamogatast tartok realisnak, ugyanis en latom a szervezesi folyamatokat,
magam is inteztem nekik nehany dolgot, es bar tudtak volna, megsem
torekednek sporolasra.

Ezert, a jelkepes 35e ft-os tamogatas lehet iranyado.
Tobb semmikeppen sem!

Udv:

OFL
altbiz