[Kepviselok] szakdoga kérdés

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 20., V, 18:54:13 CEST

Szia!

Ez attól is függ, hogy meddig kell leadni, ha pl.: márc31ig, akkor nem
annyira, de apr31-tõl kezdve már szerintem ez jó idõpont.

Feltételezem, hogy a BSc szinten nem várnak el olyan fajsúlyú dolgozatot,
mint korábban az egyetemi szinteken. Ebbõl kiindulva egy késõbbi idõpont
az akár jobb is lehet, mert ha pont akkor találkozik egy olyan témával,
ami neki tetszik, akkor nehogy ez az idõpont miatt maradjon le róla.

Összefoglalva: a leadás legyen minél késõbb, és a kettõ között legyen kábé
6 hónap. Ez a 6 hónapban: 1 hónap megismerés, 4 hónap feldolgozás, 1 hónap
írás a szükséges idõ.

Szép estét,

 	PPB (öreg és/vagy tapasztalt)