[Kepviselok] [TTK-Info] Budaorsi Napok Afterparty - 04.26.

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 21., H, 08:39:25 CEST

Üdv,

Eredetileg én is menni akartam, de a levél címzéséböl látom, hogy ez
szombaton lesz. Mivel átlagos hallgató vagyok, akinek 1000 más dolga van,
ezért a levél törzsét meg sem nézem, törlöm, lemondóan legyintek, és nem
megyek el.

 	Átlagoshallgatópolgárpéterbalázs

ui: És ez nem vicc, tényleg igy müködik, így lesz spam a hírlevélböl....