[Kepviselok] Re:sürgős! +sport- és kulturális pályázat star t

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 21., H, 22:56:26 CEST

Hááát ez túl "idilli" ahhoz, hogy ne erre válaszként írjak...:)

Cserébe hasznos lesz:
Ismét kiírásra került a Sport- és kulturális pályázat!
Ha minden igaz holnaptól látható lesz az ehok.elte.hu-n, és szokás szerint
innen tölthetitek le a szükséges dokumentumokat is.
A pályázatok leadási határideje május 16. péntek!

üdv: Krisz