[Kepviselok] kilépőkártya kérelem

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 19:32:22 CEST

Tisztelt Választmány!

Ugyan jelen HÖK-ös posztom szerint képviselő vagyok, de mint
Környezettudományi Klub koordinátor szeretnék belépőkártyát igényelni a
déli épülethez. Indoklás (remélem elégséges) alább olvasható pontokba
szedve:

1. A Környezettudományi Klub eszköztára (melyet a Környezettudományi
Szakterület is használ a rendezvényein) teljes egészében a raktárban
leledzik, és évente több alkalommal hurcolásszuk ki-be, ilyenkor mindig
kunyerálnom kell valakitől kilépőkártyát - ez nem mindig jön össze.
Tekintettel, hogy sokszor autóval szállítjuk ezeket, olyan kártyát
szeretnék, amellyel engedett a lehajtás a déli épület garázsába (parkolás
semmiképp, azt kiválóan meg tudom oldani odakint).

2. Mint koordinátor sokszor van, hogy bennt kellene maradnom a déli
hallgatói irodában dolgozni, akár késő estig, így a kijutás sem utolsó
szempont.

Megjegyzés: jelenleg 5 autós be és kijutásra is jogosító kártya van a TTK
HÖK berkein belül, amely automatikusan jó a lenti bejárathoz is - érdemes
körbenéznetek, hogy ezek hánynak a gazdája használja valóban, és nem
utolsósorban megfelelő okkal.

Javaslat: mivel a HÖK-nek korántsem könnyű +1 kártyát szereznie az
üzemeltetéstől, szerintem gy belső kártyacserével megoldhatnánk a
problémát.

Kérem a Választmányt, hogy lehetőségei szerint a napirendi pontok végén
tárgyalja ezt a kérelmet, mert szeretnék jelen lenni. Bízom benne, hogy
látjátok, ahogy azé az 1-2 emberét, úgy a Környezettudományi Klub dolgát
is megkönnyítené ez.

Bízom a pozitív elbírálásotokban, mivel a kérlem korántsem mindennapi (sőt
extrém?) amennyiben kérdés/vélemény/javaslat van a kérésemmel
kapcsolatban, ne habozzatok akár személyesen, akár listán feltenni, hogy
ne a Választmányon legyen belőle a kelleténél hosszabb vita.

Üdv és köszi:
Atesz a Zen Buddhista

--
Ferenczi Attila