[Kepviselok] kiskocsi használat gyógyverzió

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 25., P, 12:40:06 CEST

Tisztelt Képviselők!
1.
Kitörő örömmel jelentem, hogy megérkeztek a kiskocsik, de van pár dolog,
amit érdemes tudni róluk.
Van ugye a kisebb kocsi, aminek bár a névleges teherbírása 150 kiló, de ez
mégsem jelenti azt, hogy helyettesíti azt a rollert, amit 6 évesen nem
vett meg apád. A 4 kerék étényleg ekkora súllyal terhelhető, de ha ráálsz
a közepére és a folyosón repesztesz, akkor a raklap szépen benyomódik, a
kerekek idővel szanaszét fognak kalimpálni, aminek eredménye, hogy a
vasparipa leginkább a bokorba akar majd menni.
Van egy másik kiskocsink, ami nagyobb kocsi és erősebb is. Ez két Kamiránt
is elbír, DE majd csak jövő héttől, mert a kerekek nincsenek
becsavarozva!!!!! Ha így rollerezel vele, pofára fogsz esni, láttam már
ilyet nem szép! Ha mégis kipróbálod, akkor csak a rakpartról a Duna
irányába haladj vele. Ebben az esetben legalább a kocsi még javítható
lesz.
Vigyázzatok rá!

Köszönöm!

2.
Még mindíg nincs meg a fényképező usb kábele. Lassan egy hónapja nem
jutott eszébe senkinek, hogy visszahozza. Kérek mindenkit, hogy nézze meg
a polcán, táskájában vagy esetleg a cipőjében, hogy nem fűzte-e bele!

Köszönöm!

3.
Megjött az újabb adag újrahasznosított papír. Látom, még kezelésbe is
vettétek, ez jó! De módjával és lehetőleg nem legyen egyszerre 3 csomag
kibontva, elég egy is! Nem?

Köszönöm!

4.
Ha valamit az asztalomon hagyok, okkal teszem, nem azért hogy valaki
összegyűrje és kidobja a kukába. Nem is értem, miért nem a dékáni
kérvénnyel csinálta ezt!? Jobb lenne, ha mindenki maga után pakolná el
azokat a szajrékat, amiket előszedett és egy-két másodpercig használt.

Köszönöm!

Végh Tamás
irodavezető