[Kepviselok] beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 27., V, 14:25:20 CEST

Kedves Képviselőtársaim!

Az előző KGY óta a következő hökös tevékenységekkel foglalkoztam:
-voltam a szakterület szervezésében Duna-Dráva Nemzeti Parkos túrán
-voltam Intézeti Tanácson
-részt vettem a hökös koccintáson BN-en
-megtartottam az utolsó ezévi földmentoros megbeszélést, ahol többek
között kiválogattuk a zöldkártyás mentorokat
-szakterületi delegáltként "vizsgáztattam" mentorokat a jövő évre
-ösztönöztem a hallgatótársakat, hogy szavazzanak a választásokon
-sablonszöveg: segítettem hallgatótársaimnak a felmerülő problémák
megoldásában...
-tegnap pedig a hökös összehozós partyn krumplit is pucoltam:)

Ami folyamatban van:
-LEN-es kiadvány kiegészítése és díszítőanyag beszerzése
-cikket írok a Nyúzba a földtudományi alapszakról MSc-be történő
felvételikről

Amin sajnos nem tudtam részt venni:
- a szacs-ülésen
- a hökös kiadványszerkesztésen:(