[Kepviselok] beszámolós kimentés

szilvus at ttkhok.elte.hu szilvus at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 27., V, 16:28:10 CEST

Kedves Képviselők!

Kérem kimentésemet a keddi küldöttgyűlésről, egésznapos terepgyakorlat miatt.
Abban az esetben, ha mégis el tudnék jönni (mivel a gyaklorlat egyenlőre
nem tisztázott), küldöm beszámolómat, és amilyen gyorsan tudok,
csatlakozok!

Beszámolóm:

- segítettem csoporttársaimnak Erasmus páyláztauk leadásakor felmerülő
problémákban, kérdésekbe,
- voltam  és hívtam embereket Nemzeti Parkos túrára
-részt vettem mentorgyűlésen, ahol szakterületi delegáltnak választottak,
ebből kifolyólag voltam mentorválogatókon
-voltam: BN koccintáson, és a tegnapi összetartáson is (egy kicsit)
-elkezdtem a Környezttudományi Klub LEN-es megjelenését szervezni

Röviden ennyi.

Üdv: Hornyák Szilvi