[Kepviselok] beszámoló

Ring Péter ringp at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 27., V, 17:58:16 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az előző Kgy óta a következő dolgokkal foglalkoztam:
-         Részvettem a matekos kultúr teaesteken, szórólapoztam őket.
-         A SZACS-okon.
-         Az EHKB vezető képzőn a Pilisben többedmagammal.
-         Próbáltam a bevonandóknak felvilágosítást adni a külügyről.
-         Képviseltem a hallgatók érdekeit a biológia, fizika, kémia,
földrajz, föltud Erasmus pályázatok bírálásakor és elkísértem Karinát
csillagász és meterológia pályázatok bírálására. Ezenkívül részt vettem
Somoskői Danival az IK-TTKs halgatók bírálatán is.
-         Helyettesítetem Karinát az EHKB gyűlésen.
-         Segítettem frissíteni a mentor kisokos külügyes részét.

A keddi Kgy-ról valószínűleg késni fogok, 2 órát mert EHKB gyűlésen leszek.
Most ennyi.

Peti

UI: és 2. lettünk a tortúrán a csapatommal:D

Name: ringp.vcf
Type: text/x-vcard