[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK gazdasági biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 28., H, 16:59:34 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Elnézést a késői kiküldésért!

Megválasztásom óta:
- Ez volt a tanuló hónapom, minden, amit csináltam először csináltam és
elsőre nem is sikerült minden zökkenőmentesen, de nagyon sok időt,
energiát fektettem bele, hogy végül minden rendben menjen.
- Részt vettem Jancsó Tamással az EHÖK gazdasági üléseken, melyeken a
2008-as költségvetést tárgyaltuk.
- Megtörtént az átadás-átvétel.
- Utalványrendeleteket adogatom le folyamatosan.
- Vezetem az analtikus nyílvántartást.
- Segítek a rendezvények szervezőinek a megítélt támogatások elszámolásával.
- Jancsó Tamással elkészítettük a a TTK HÖk idei költségvetés tervezetét.

Kérem, hogy fogadjátok el a beszámolómat, valamint vároma felmerülő
kérdéseket!

Üdvözlettel:

Kürtösi Szilvia
ELTE TTK HÖK