[Kepviselok] 8. szam

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 29., K, 09:10:01 CEST

Tisztelt Választmány!

Alább olvashatjátok a számértékelésemet, sajnos valamiért nem hajlandó
tallózni a gépem semmilyen e-mail címről sem (tegnap éjjel még nem volt
baja...), úgyhogy bemásolom:

Számértékelés
36. félévfolyam, 8. szám, 2008. április 9.

Vezetőszerkesztő: Mécs Anna.
Tördelőszerkesztő:  Simó Zsófia.
Olvasószerkesztők: Kosárkó Tímea, Újvári Boglárka

Általános:
Ezen a héten technikai gondunk nem volt, viszont sajnos az
olvasószerkesztők „lemondása” miatt elég nehéz volt
összeszednem a szerkesztőséget (csütörtök délután már általában
mindenkinek megvan a hétvégi programja). Végül egy váltással sikerült
megoldani, és összességében szerintem egy változatos újságot sikerült
összehoznunk. Mint beszámolómban már leírtam, a Budaörsi Nyúzt nem
támogattam, természetesen Lede munkáját azért ponttal honorálni fogom.

Tördelés: Simó Zsófia 36/36 + 14
Lede a szokásos jú munkát végezte, a +14 pont pedig a BN-es Nyúzra jár.

Olvasás:  Kosárkó Tímea 29/30  Újvári Boglárka 10/10
Jó munkát végeztek az olvszerkek, Bogi sajnos csak péntekig tudott maradni
(szombatra a Mirkó állt be segíteni).

3. oldal: Állásbörze: Gansperger Gábor 13/14
Szerintem jól összefoglalja a lényeget, Gans alapos munkát végzett, kicsit
az „ömlesztett jellegén” lehetett volna valamit javítani.

3. oldal: Bevonó: Magyar Róbert 7/10
Sajnos Robi túl rövid, és elég közhelyes cikket írt, így majdnem a felét
kép teszi ki, ami egy közéleti írás esetében nem szerencsés.

4-5. oldal: Leél-Őssy Szabolcs: Mécs Anna 26/28
Megint a szokásosat tudom leírni, nehéz magamat pontozni. Elég nehéz volt
az interjú írás, mivel rengeteg anyagom volt, és a felét ki kellett vágni,
de arra törekedtem, hogy logikus felépítésű legyen, és ne csapongjon
túlzottan, hanem beszéltessem LÖSZ tanár urat.

5. oldal: Kulturális Teaest: Gansperger Gábor 7/8
Alapvetően jó a cikk, és arról szól, amiről kell, viszont diszharmóniát
érzek a cím és a tartalom között, jobb lett volna, ha előbbiben is utal
Mácsaira.

6. oldal:Üvegházhatás : Farkas Ákos 18/20
Ákos debütáló cikke volt ez, ami szerintem igen jól sikerült, és könnyen
vette az első akadályokat. Alapos munkát végzett, az előadás után még
sokat kérdezett az előadótól, leegyeztette, fényképezett. Viszont a -2
pont levonása az ömlesztett szöveg miatt jár, mivel még bekezdések
sincsenek benne, így nehezebben áttekinthető, és az ember kisebb eséllyel
vág neki az olvasásnak. Előnyös, ha több bekezdéssel, vagy még jobb, ha
alcímekkel tagolja a cikkíró a szöveget.

7. oldal: Mentorrendszer : Hamow KAmirán 11/14
Ezzel a cikkel sok munkánk volt a szerkesztés alatt, mivel sok szóismétlés
és fura megfogalmazás volt benne, egyébként is kicsit összeszedetlen volt.

7. oldal: HÖK-ös foci : Kálózi Attila 7/8
Kalóz viccesen írta le a focikupát, viszont az volt vele a gondom, hogy
kissé belterjes lett, így nem tudom, hogy a hallgatók mennyire értették
ezeket a poénokat.

10-11. oldal: Budaörsi Napok: Csanádi Norbert, Boldizsár Márton*2, Bodnár
Erika, Pálszabó Krisztián 7/8
Összességében egész jó kis cikkek születtek, viszont a sok szerző miatt
előfordultak mindenhol felbukkanó motívumok, ami nem feltétlenül
szerencsés, így jövőre érdemes elgondolkodni azon, hogy miként oldjuk meg
a BN-tudósítást.
De összességében szerintem nem lett rossz ez a két oldal.

12. oldal: Bolyai Konferencia: Sudár István 0
Remélem pityu megérti ezt az értékelést, de mivel rossz időpon tot és
programot írt le a konferenciáról, így kénytelen vagyok lenullázni a
munkáját, mivel ez olyan alapvető hiba, ami az egész összeállítást, amit
egyébként nagyon jól kitalált, értékelhetetlenné teszi. Ez egyébként
mindenkinek jó lecke arra, hogy nagyon figyeljen az évszámokra, a
dátumokra, mert elég nagy gázok lehetnek belőle!

13. oldal: Helyvektor: Cseke László 10/10
Nagyon tetszett a különleges hely bemutatása, és mint már sokszor írtam,
örülök Laci alapos munkájának, és hogy mindig utánajár az információknak.

13. oldal: Főzőcske: Kosárkó Tímea 6/6
Tajmi, mint rovatvezető, ezzel a cikkel mutatkozott be, mivel Jucus átadta
neki a stafétabotot. Tajmi cikke nagyon tetszett, a sokat hangoztatott
laktató, „egyetemistabarát”, olcsó, könnyen elkészíthető
receptcsokorról van szó, ráadásul a saját készítésű kép külön öröm (csak
úgy folyattuk a nyálunk szerkesztésen).

14. oldal: Cooltér:  Simó Zsófia 11/12
Simó Szóvicckirálynő Lede itt is alkotott, jó kiss cikket írt, habár
rendesen megkurtította a szöveget, ami kicsit túlzás már!

14. oldal: Négyeshatos: Kosárkó Tímea 7/8
Tajmi le se tagadhatná, hogy matekos, nekem tetszett.

15. oldal: Mozizóna – Nyolc tanú, Bolondok aranya: Pásztor Balázs
9-9/10
Balu korrekt kritikái, nem volt könnyű dolga, mivel egyre csökken a
zónázók tábora, így mindkét cikket neki kell megírnia. Mindenkit arra
biztatok, hogy jelentkezzenek Balunál „ingyenfilm-nézésre”!

19. oldal: Külszíni fejtés: Szalkay Csilla 10/10
Nem érkezett rá panasz.

Fotó:
Csörgics Matyi, Csanádi Norbert, Pálszabó Krisztián 10-10
A BN-en fotóztak.

Név	EHA	Pont	Ft
Boldizsár Márton BOMNACT	14	2380
Cseke László	 CSLNAAT	10	1700