[Kepviselok] beszámoló + lemondás

kulbiz at ttkhok.elte.hu kulbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 29., K, 09:50:23 CEST

Külügyi beszámoló kiegészítése

Az utolsó kiküldött beszámolóm óta az alábbi dolgokat csináltam:

Külügyi Önkéntes Fórum

Szerdán április 9-én Decker Zsófival és Péntek Imrével lebonyolítottuk a
Külügyi Önkéntes Fórumot, mely önkéntes munkák és táborok lehetőségét
kínálta. A fórum egy délutánig tartott kisebb volt mint a szokásos külügyi
fórumok, azért mert először lett megszervezve. Olyan szervezetek lettek
meghívva mint a AEGEE, CISV, EVS, AIESEC és sokan mások.

Hallgatók tájékoztatása

Mivel hogy elmúlt az Erasmus határidő, a hallgatók főleg szakmai
gyakorlatok után érdeklődnek, már kitervezett helyekre. A gyakorlati
lebonyolításban segítek nekik. A motivációs levél, önéletrajz megírása,
pályázat pénzügyi támogatásra és hasonlók.

Erasmus bírálatok

Az Erasmus pályázatok bírálásában is részt vettem, de Ring Péter teljesen
önnálóan kezelte a témát. Mindegyik szakterületen külön-külön megjelentünk
és tudattuk az elbírálókkal a TTK álláspontját. Főleg szervezésben aktív
hallgatóknak adtunk előnyt, azoknak akik közéleti tevékenységben vettek
részt.

Kapcsolattartás és szakmai tapasztalatcsere a Boszniai ESN-el

A Budapesti ESN Szarajevói útja során kapcsolatot teremtettem a Boszniai
ESN-el. Azóta elektronikus formában tartjuk a kapcsolatot és szakmai
problémák megfejtésében tapasztalatot cserélük. Tanulmányozom a külföldi
Erasmusos strukturát, hátha megoldásokat lelek a saját problémáinkra.

Közös három kari külügyes vezképző szervezése

Tervben volt egy egy napos szakmai vezetőképzó, aminek az utódképzés lenne
a lenyege. Erre előadásokat és programokat terveztem. Az IK is benne volt,
de a TÁTK még nem dőntőtt. Remélem a szervezésben levő vezetőképző meg
lesz valósítva, ez a masik két kartól fögg.

A beszámoló mellett lemondok azonnali hatállyal ELTE TTK Külügyi biztosi
pozíciómról és az ezzel járó kötelezettségekről és jogkörökről. Családi
okokra hivatkozok. Nagyon szépen köszönöm a közös munkát!

Bunyik Karina
ELTE TTK
külügyi biztos
Name: Külügyi beszámoló kiegészítése.doc
Type: application/msword