[Kepviselok] szerveh_palyazat

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 29., K, 11:08:55 CEST

Üdv!

Néhány észrevétel:

"megtanultam, hogyan kell a büfét hatékonyan működtetni, mekkora bulira
milyen fogyással kell számolni, hogyan kell italt rendelni."

Nem, nem tanultad meg, ahhoz nem elég egy-két buli, de nincs is rá
szükség, hallgatók vagyunk nem vendéglátó szakemberek, csak ilyet ne írj
bele.

Utcabál
"A tavalyi évben már volt próbálkozás egy hasonló megszervezésére" Csak
kiegészítésként, már többször is volt utcabál itt, de ezt gondolom tudod,
mellesleg szerintem az egyik legjobb programunk.

Gólyabál
"a kérdés, hogy egyedül szervezzük e, vagy keressünk másik társka az IK
helyett." Nem kérdés, tudtommal már döntöttünk.

Mészi