[Kepviselok] Gondol...

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2008. Aug. 4., H, 00:13:18 CEST

Hali!

Hogyaviharbanelaknánakott! Körülbelül 1800-an!
Ott lakik Bangó Pál is. Tudod aki támogatta "Szeretem Csólyospálost
Mozgalom" majálist!:)
Vagy ott van Máté Sanyi bátyám az általános iskola dirije. Jó ember az
öreg, mennyi mindent tett a suliért..
Esetleg keresd fel Gabikát. Arany drága csillag az a jány!! Jaaaj. A falu
büszkesége, hisz ő nyerte még decemberben a Csólyospálos Szépe versenyt.
Mit nem adnék ha..... Na jó de ne legyünk illetlenek

Szóval ha ismerős kell csak szólj!:)

Üdv: Máté