[Kepviselok] [Mentor] Átsorolási statisztika

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Aug. 12., K, 14:39:20 CEST

Kedves Mindenki!

Csatolok egy megjegyzésekkel ellátott xls fájlt. Ebben az oszlopok neveit
átneveztem vmivel érthetőbb formára.

Az egyes szakokat, képzési ágakat érintő adatokat a második munkalapon
találjátok. Az első munkalapon a kari statisztikák láthatók.

Akinek kérdése van, írjon bátran a listára, az elnök úrnak, vagy nekem.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes