[Kepviselok] Biológia IT delegálás

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 2., K, 08:33:51 CET

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság írta:
> A delegálásról: Alapszabályunk világosan rendelkezik a küldöttgyűlés
> kizárólagos jogköreiről, a delegálások nem tartoznak ide. Titkár
> kisasszony által kért pont:
>
> 51. Minden egyéb esetben a választmány is jogosult az adott delegálásokat
> megtenni.

Ha a KGY dönt/már döntött valamely kérdésben (delegálás: 1 fő), akkor a
Választmány nem bírálhatja fölül. Ha a delegálásokat a KGY végzi, ahogy
a szokásnak megfelelően történt, és nem mondja kifejezetten, hogy a
Választmány járjon el kivételes/fennmaradt esetekben (amire az
Alapszabály szerint joga van), akkor ez szerintem nem szabályos (elvégre
a Választmány bírál fölül egy KGY határozatot). Persze, döntsön az EB.
Amúgy a történetnek ez a része a kevésbé lényeges.
Áron