[Kepviselok] Kémia-szacskó-beszámoló

Tóth Máté--Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 5., P, 16:34:47 CET

Kedves Mindenki!

Mellékletben olvasható a beszámolóm az eddigi munkámról.

--------------------
Megválasztásom 2008.október 14-én történt.

Az elmúlt időszakban az alábbi tevékenységeket folytattam:

•	A TTK-HÖK összes választmányi ülésén részt vettem
•	A Kémiai Intézeti Tanács ülésein részt vettem
•	Felvettem a kapcsolatot a HÖK-informatikusával, birtokba vettem
a kémia szakterület postafiókjait, levelező listáit.
•	Megkezdtem a levelező listák karbantartását és az aktuális
információk áramoltatását a hallgatók felé
•	Felvettem a kapcsolatot a Kémiai Intézet Titkárságával (alumni
találkozóra- diák munkaerő szervezése)
•	2008-11-20-án tartottam egy kémiás SZACS-ülést
      2008-12-11-re összehívtam a következőt.
•	Lépéseket tettem egy kémia szakterületi honlap megteremtésére
•	Felvettem a kapcsolatot a korábbi kémiás gólyatábor szervezőivel.
      Egyeztetni fogunk a kémiás gólyatábor jövőjéről.
•	Találtam lelkes jelentkezőt a KOMISZ koordinálására, és a régi
alapítókkal is folyamatban vannak a tárgyalások. Sikerült kiterjeszteni a
korrepetálásokat az összes TTK-s hallató számára. Lépéseket tettünk a
KOMISZ újjá szervezésére.
•	Felkerestem a szakfelelősöket és adatokat gyűjtöttem a tervezett
HÖK-ös MSc-s tájékoztatóhoz a kémiás MSc-s szakokról.

Üdvözlettel: Tóth Máté
             ELTE TTK HÖK
     Kémia szakterületi koordinátor
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu