[Kepviselok] beszámoló vol2

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 7., V, 23:10:56 CET

Kedves Képviselők!
A szokásoknak megfelelően ide is bemásolom a beszámolóm, lentebb
olvashatjátok. Csatolva már kiment egy órája.

ELTE TTK HÖK Tétékás Nyúz főszerkesztő
Beszámoló a 2008 október 14-i Küldöttgyűlés óta eltelt időszakról

Tisztelt Képviselők!

Az októberi Küldöttgyűlés óta eltelt időszakban a Tétékás Nyúz hét számát
jelenítettük meg. Az október 15-ei, 6. számot távollét miatt (a
Magyarország Nemzeti Parkjai túrasorozat rendezvényén vettem részt) Simó
Zsófia végezte a vezetőszerkesztési munkálatokat. Máig tisztázatlan
okokból (a nyomdának küldött pdf formátumú fájlt nem találtam hibásnak) az
újság képei pixelesek lettek. A nyomdából 100 példány hibásan tűzve
érkezett meg, ennek cseréjét elvégeztettem. A hetedik számot jómagam
tördeltem, a Gólyabálról készült beszámoló miatt ez egy különlegesen
fontos szám volt, a magasan lévő mércének véleményem szerint megfeleltünk.
A tizenkettedik, és a jelenleg nyomdában lévő félévi utolsó, tizenharmadik
számot ismét Simó Zsófia vezetőszerkeszti, az előbbivel semmi probléma nem
volt. A félév közepére stabilizálódott a lap, kialakult egy egységes
címlap-struktúra általam, illetve én is teljesen felvettem a munka
ritmusát, az újság készítéséhez kapcsolódó szervezési, hirdetésszervezési,
szerződésírási, ügyintézési feladatokat időben, és hiánytalanul
elvégeztem. A számokban sem volt hiba, a színvonal beállt egy jó, tartható
szintre, nem merült fel minőségi gond.
A tizedik számban megjelent hagyományos kulturális mellékletünk, nyolc
oldalon, minőségi cikkekkel. A kilencedik számban Ónodi Ferenc kérésére
Hallgatói Alapítványi mellékletet jelentettünk meg, négy oldalon, nyúzos
dizájnnal, szépen tördelve. A tizenkettedik számban Ferenczi Attila
kérésére megjelent az első Tudományos Melléklet, nyolc oldalon, nyúzos
dizájnnal, színvonalas, többségében oktatók által írt tudományos
ismeretterjesztő cikkekkel, jó képekkel, szép tördeléssel. A munkát
Ferenczi Attila és Simó Zsófia végezték, a melléklet véleményem szerint
nagyon komolyan a Nyúz színvonalának, elismertségének épülésére szolgál.
Továbbra is folyamatosan tartom a kapcsolatot az egyetem egyéb kari
lapjainak, illetve az ELTE Online-nak a vezetőjével, az EHÖK
kommunikációsával, jó munkakapcsolatban állunk. A tizenkettedik számban
fizetett hirdetést jelentettünk meg, a Magyar Egyetemi és Főiskolai Sajtó
Egyesülettel álló keretmegállapodásunk értelmében. Továbbra is folyamatos
a VIP-Nyúzok cimkézése, a VIP-lista saját, önálló kérésre bővült több
oktatóval is, illetve a Rektori Hivatal egyik munkatársa is felkért,
küldjünk neki hetente a lapból!
A honlap fejlesztése ügyében többször is tárgyaltam az érintettekkel, a
webmesterünk és az informatikusunk közötti akadozó kommunikációnak
köszönhetően még nem történt előrelépés a honlap ügyében, de minden terv
és feltétel megvan hozzá.
Úgy érzem, a szerkesztőségen belül tavaly elkezdődött generációváltás
elkezdett beérni, egyre jobb, lendületesebb, és pörgősebb a munka, néhol
kisebb-nagyobb fennakadásokkal, de ezeket kellő időben és mértékben
orvosolni sikerült eddig.
Minden küldöttgyűlésen, illetve a Nyúzt érintő kérdéseket tárgyaló
Választmányi üléseken mindig részt veszek.

Nem tisztségemből adódóan az elmúlt időszakban:
Szakterületi főmentori feladataimat elláttam
A Gólyabálon részt vettem a mentor-HÖK meglepetéstáncban, illetve
segítettem a Gólyaszoba működésében, megszerveztük és három nyúzos hölgy
segítségével lebonyolítottuk a Nyúz Cafét
Részt vettem a földrajz- és földtudományi szakterületi csoport ülésein és
munkájában
Segítettem főleg büfésként, kevésbé szervezőként a Bódvarákó Afterparty
lebonyolításában az őszi nemzeti parkos túra lebonyolításában
Mentorként gólyáimmal tartottam a kapcsolatot, segítettem őket ahol
tudtam, többször találkoztunk közös programon

Budapest, 2008. 12. 07.
Boldizsár Márton
főszerkesztő
Tétékás Nyúz