[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HOK Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 7., V, 23:39:16 CET

Tisztelt Képviselők!

A következőkben olvashattok a legutóbbi Küldöttgyűlés óta végzett
tevékenységemről, melyet most röviden, inkább vázlatosan számolok be, az
eddigiekhez megszokott, részletes beszámolómat a következő Küldöttgyűlésre
készítem el.

- A gólyabál után ebben a félévben még két rendezvényünk volt, november 6-án
a Nedves Est, illetve December 4-én a TTK-s Mikulásbuli. Munkámat leginkább
e két rendezvény megszervezése határozta meg.
- A raktár felújítása mostanra teljes mértékben befejeződött, így életbe
lépett az új raktárhasználati rendszer (erről írtam előző beszámolómban).
- Heti rendszerességgel részt veszek az EHÖK szervezői csoport ülésein. A
félév vége felé főleg közös kiajánlásokon dolgoztunk, melyek nem vezettek
nagyobb eredményekre, valamint felmerült a közös ELTE-s sítábor ötlete is,
mely megvalósításra is kerül, még nem tudjuk mennyi sikerrel. A legutóbbi
ülések egy „Duna menti egyetemek regattája”tervezet elkészítésével teltek,
mely a közeljövőben kerül majd leadásra az egyetem felé.
- A Lágymányosi karokkal közösen sítábort szervezését kezdeményeztük, mely
feladatkört később átadtam Hegedűs Endrének, mivel én nem tudok megjelenni a
rendezvényen.
- A gazdasági ügyekben való jártasság egy rendezvényszervező számára
elengedhetetlen, így részt vettem az EHÖK gazdasági vezetőképzőjén, ahol az
elszámolások és a sportkultúra pályázat terén gazdagodtam új ismeretekkel
- Részt vettem a HÖOK 20. születésnapja alkalmából szervezett ünnepi
Közgyűlésen.
- Szervező Elnökhelyettesi munkámon kívül próbáltam sok más lelkes kollégám
munkájában is segédkezni:)

Most egyelőre ennyi jut az eszembe

Hermann Gábor
ELTE TTK HÖK