[Kepviselok] Beszamolo

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 8., H, 19:42:38 CET

T Kepviselok!

Az elmult idoszakban nagyon sok valtozas tortent az Alapitvany haza tajan.
Nem szeretnek senki untatni a reszletekkel, akit erdekel, allok szives
rendelkezesere, keressen batran, szivesen meselek!

Miutan szeptember elsejen hivatalosan is a kuratorium lenoke lettem, sok
idot szantam a jelenlegi helyzet es allapot attekintesere, az igenyek
felmeresere.
Igyekeztem a lagymanyosi HOK-ok igenyeit is felmerni, valamint
bemutatkoztam a kari dekanoknak is.

Atalakitottuk az elokeszito rendszeret, megvaltozott a boltvezeto es a
projektfelelos szemelye is. Nehany munkatarstol elbucsuztunk, rendeztuk
sorainkat es nehany uj projekt felelos is segiti munkankat idoszakos
jelleggel.

Novemberben kialakitasra kerult az Alapitvany hosszu tavu strategiaja,
mostantol ennek szellemeben dolgozunk.

Ujra rendeltuk az Alapitvany altal forgalmazott PR termekeket, ugyhogy
orommel jelentem, lesznek nalunk polok,pulcsik, bogrek es ami netan meg
kellhet karacsonyra. Ha minden jol megy, jovo het elejen mar:))

Ezen felul rengeteg valtozast inditunk el, es bevezetunk sok uj
szolgaltatast is.

Akinek kerdese van, tegye fel batran!

Udv:

Onodi Ferenc