[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Dec. 8., H, 22:26:09 CET

Tisztelt Mindenki,

a legutobbi kgy ota kb ezek tortentek hazam tajan:

- Ring Peti utmutatasa alapjan elkeszitettem az erasmus kereso-t:
http://ttkhok.elte.hu/odb/
- a mar letezo, joomlas biosz-osz szakteruleti honlapot uj alapra,
drupalra migraltam: http://biosz.elte.hu/
a tartalmat dexter kezeli, a fejlec keszuloben.
- Atesz kozremukodesevel elkeszult a tudomanyos honlap:
http://ttkhok.elte.hu/tudomany/
me'g azert csiszolunk rajta
- kb 115 uj tartalom/hir/jegyzokonyv/stb a honlapon
- kb 197 fogadott, es kb ugyanennyi kuldott level
- az elnoki linuxos gep kapott egy virtualis windowst

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, levelezőlisták adminisztrációja, egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udv,
Dudi

--
http://dudikoph.hu