[Kepviselok] Jutalomkeret pályázatok

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 16., K, 16:58:41 CET

Kedves Mindenki!

Szeretnék megkérni mindenkit, aki szeretne visszavonni pályázatot, az
címezzen nekem is egy levelet.
Csak a pályázatot benyújtó tudja visszavonni a pályázatot!

Eddig az alábbi pályázatvisszavonások jutottak el hozzám:

Lakó Viktória: ALMA jutalomkeret
Lakó Viktória: Matekos tea délután

Jelezték többen, hogy nincsenek rajta a Jutker listán. Azt válaszoltam,
hogy a listán csak a választmányi delegáltak, az Ellenőrző Bizottság és én
vagyunk rajta, de az archívumban el lehet olvasni minden levelet.
Ez kb. fél órája nem lehetséges, mert a listát nem lehet elérni a
honlapról, de amint el tudom érni az elnök úrat, válaszolok azoknak a
tisztségviselőknek, akik érdeklődtek.

Üdv,
Melinda

Nagy Melinda