[Kepviselok] [TTK-Info] PÁLYÁZATOK-rendszeres szociális támogatás, ren dszeres tudományos-,sport- és közéleti

TTK HÖK Hírlevél info at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 4., H, 07:59:16 CET

Kedves Hallgatók!

Február 5-től:

-Olvashatjátok a pályázati kiírásokat a szociális faliújságon
-Rendszeres pályázatokhoz űrlapot a Hallgatói Irodában kérhettek és
elérhetővé tesszük a honlapon is

Pályázatokat leadhatjátok a Hallgatói Irodában vagy a kijelölt helyen!

Leadás február 11-22. az iroda nyitva tartásában.

Pályázatok átvétele február 22-én 12 órakor zárul.

Hiánypótlásra február 29-én 14 óráig van lehetőség!

Üdvözlettel:
Kari Ösztöndíjbizottság