[Kepviselok] spamek

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 20., Sze, 14:59:36 CET

Üdv!

Most bemásolva küldök egy levelet amit egy hallgatótól kaptam:

"szasz

A mai nap 3 hírlevelet is kaptam a HÖKtől... +az elmúlt 2 még napban elte
karrier központ és 2 földtudos hírlevél. Jo, persze reklámozni kell a
höknek, megértem én, de ez már erősen konvergál a spamelés felé, legalább
adjátok meg a módját. Gyűjtsétek szépen össze, aztán heti egy hírlevélbe
bele lehet pakolni az információkat és elég heti egyszer elküldeni.
Remélem elég építőjellegű voltam."

Meg tudom érteni az illetőt, és igaza is van. Lehet, hogy ez mást nem
érdekel, de én szeretném ha a szakterületem hallgatói rászoknának, hogy
olvasás nélkül töröljék a tőlem kapott leveleket, mert sajnos az a
helyzet, hogy ők a tőlem kapott szakos leveleket, az infolistás levelet
egyszere "hökös" levélként kezelik. Mellesleg nem ez az első ilyen levél
amit kapok. Tekintve, hogy én például hétvégén kiküldtem egy heti
programok levelet, az összes eheti rendezvénnyel, és ezt megkapják persze
megint (teszem, hozzá a buli előtt 2 nappal; ez aztán hatékony). Megértem
én, hogy vannak emberek akik nem tartják fontosnak informálni a
hallgatókat, vagy tisztségviselőként nem nézik napi (sőt inkább többször
egy nap) rendszerességel a leveliket, és ezért szükség van
infólistára/hírlevélre. Viszont bármennyire meglepő vannak olyan
szekterületek ahol ez műkődik normálisan.

Végszó: Az összes földrajzos/földtudós levlistáról levettem az infólistát.
Majd ha ez műkődik normálisan, nem ész nélkül, akkor visszateszem, addig
én küldöm nekik tovább, amit kell.

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba