[Kepviselok] egy mai beszélgetésem

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 25., H, 16:18:44 CET

-...és a beugróban egyáltalán nem azok a kérdések voltak, amik a jegyzetben.
- De szóltatok róla a tanárnak...
- Azt mondta, nem érdekli, ő évek óta ezeket kérdezi, alap dologok,
mindenkinek tudnia kell.
- De akkor is szólni kell róla, hogy nincs összhangban a követelmény és a
számonkérés anyaga
- Az nem érdekli a tanárt.
- Akkor is menj el a szakterületi koordinátorodhoz és jelezd neki, mert ez
a probléma magától nem fog megoldódni, és többeket is érinthet idén is,
meg jövőre is.
- Ja most akármikor valami gáz van a tanárral küldjünk rá egy HÖK-öst,
hogy aztán jól megszívasson utána, kösz nem.
- De ez nem erről szól. Van egy tanulmányi probléma amit jelezni kell.
- Jajj tudod, hány ezer ilyen van mindenütt, képzeld ha mindig szólnánk, a
tanárok hova kívánának minket. Én el akarom végezni ezt az egyetemet nem
attól rettegni, hogy a tanár hol szivat meg mert beszóltam neki.
- Jó akkor ne te, hanem más.
- Akkor is minket szivat meg. Legközelebbre megtanulom amit a tanár akar
és legalább letudom ezt a tárgyat...

Hogy mennyire jellemzi ez a diákok tanárokhoz való hozzáállását, illetve
mennyire példázza a HÖK respektjét ez a beszélgetés azt nem tudom, de
gondoltam megírom. Ki tudja hány EZER(!) diák van, aki ilyen gondokkal meg
se keres, mert fosik a tanártól, minket meg úgyis inkompetensnek tart.

mrobert at mandulagyulladás.láz:38,7.hu