[Kepviselok] 2008-as TTK szervezesu rendezvenyek datumai

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 2., Sze, 12:31:56 CET

Sziasztok!

Lent a 2008-as, TTKs erintettsegu programok tervei:

Feb.29 - Lagymanyosi Eotvos Bal
Marc 13 - Nedves est V.
Maj 5-8 - LEN
Okt 17 - GB
Nov 06 - Nedves est VI.
Dec 04 - EZF V.

Amihez talam meg kozunk lesz:

Marc 26-28 - BN Kulturhet KCSSK
Marc 31-Apr 04 - BN KCSSK
Szept 16-18 - MEN (Masodik Egyetemi Napok)
Nov 7-9 - Showhajtas

Ami fontos, hogy az elso reszben szereplo programokrol mindenkeppen
egyeztetni kell az IK elnoksegevel es a TaTK-kal,ugyanis ezek Campus
szervezesu programok.
Igy ehhez a heten elkeszitem a rendezvenyek koltsegvetes tervezeteit, az
elmult evekre alapozva, es meg januar folyaman, a sport- es kozmuvelodesi
palyazatok leadasa elott egyeztetnunk kell. Ennek hatarideje jan 16-ha jol
emlekszem.
A 2008-as golyabalt elmeletileg az IK HOK szervezi. Azert elmeletileg,
mivel eppen masik kart keresnek a golyabalhoz, ui felmerult, hogy ne
velunk szervezzek kozosen.
Azonban jeleztem, hogy az idopontot MI foglaltuk be 4evre elore, igy a TTK
mindenkeppen marad az epuletben, ezeken a datumokon.
En nem tartanam jonak, ha a ket kar szetmenne a GB szervezeseben, ezert,
es a tobbi program miatt is fontos szerepe lesz az egyezteteseknek!

A masodik sorban szereplo programok EHOK illetve KCSSK szerevezesuek. Itt
tamogatasrol es szervezesi segedletrol lehet beszelnunk.

Jo olvasgatast!

OFL
altbiz

UI: Mikor lesz valasztmany?