[Kepviselok] educatio_2008

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 8., K, 20:24:22 CET

Kedves Képviselők és Tisztségviselők!

Jövő pénteken és szombaton, azaz január 18-án és 19-én kerül megrendezésre
az idei Educatio Kiállítás a Syma Csarnokban (http://syma.hu/)

Aki ráér ezeken a napokon, és szívesen jönne segíteni, az jelentkezzen a
szakterületi koordinátoránál (név + eha + mikor ér rá). A feladat főleg az
érdeklődők felvilágosításából áll.

Az lenne a legjobb, ha mind a két nap végig lenne ott minden szakról egy
hallgató vagy egy oktató, aki tud vmilyen  szintű szakos felvilágosítást
nyújtani. (Remélhetőleg a szacskók segítenek a megfelelő létszámú lelkes
csapat összehozásában)

További infókat később tudok adni, az intézetek elég sok dologról még nem
jeleztek vissza (pl. a beosztás, hogy mikor melyik intézettől lesznek lent
oktatók)

A HÖK részéről Kürtösi Szilvi és én vagyunk a felelősök, kari részről
pedig Papp Gabi (Felvételi Irodavezető).

Mellékelve küldök pár dolgot.

1. a kiállítás alaprajzát: ezen az F73-as stand a mienk (érdekességképpen
mondom, hogy a Szegedi Egyetem, a Corvinus, az IBS és a Kodolányi lesz
mellettünk) - elég jó hely az INFO pulthoz közel, de a színpad nem fogja
elnyomni a beszédünket

2. az ELTE stand pultfelosztását.
(Ehhez kis magyarázat: a TÁTK és az ÁJK nem tudom, h végül melyik plutot
kapta/kérte, a Pedagogikum Központhoz pedig a PPK, a Bárczi és a TÓFK
tartozik)

3. a "sziget.jpg" a kb kinézetet mutatja, bár ez inkább csak a formára
igaz; a szatyor és a mappa pedig magáért beszél.

Kérdéseitekkel nyugodtan zaklassatok.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK