[Kepviselok] lemondás

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 14., H, 11:13:33 CET

Üdv!

Ezúton szeretnék lemondani a TTK HÖK-ben betöltött kémia szakterületi
koordinátori tisztségemről.

Ok:

Az elmúlt félév során volt lehetőségem megtapasztalni, hogy az életem
alakulása mellett mennyire tudom kedvvel, energiával és felkészülten
betölteni ezt a tisztséget, és közel sem voltam megelégedve magammal.

Hosszú ideje úgy érzem, hogy emberileg sem vagyok alkalmas egyes - a
tisztséghez kapcsolódó - feladatok elvégzésére, és súlyos teherként
nehezedett a lelkiismeretemre, hogy ezekben nem voltam képes előrelépni.

Túl sok időmet és energiámat emésztette fel a tisztség, s ennek ellenére
mégsem éreztem, hogy a magam véleménye szerint kielégítően ellátnám a
feladatomat, egyszerűen nem érzem magam vezető egyéniségnek, noha egy
szacskónál ez fontos tulajdonság lenne.

Időközben haladnom kell a tanulmányaimmal, TDK-zni kezdtem, lassan neki
kell majd állnom diploma téma keresésének, és úgy érzem, hogy ennyi plusz
feladat, kötelezettség mellett nem leszek képes megfelelő szinten
elvégezni ezeket, noha ez az egyetemi tanulmányaim fő célja.

Ezen kívül vannak barátaim, magánéletem is, erre is több időt szeretnék
szakítani, vagyis tulajdonképpen attól a hajszoltságtól szeretnék
megszabadulni, ami az előző félévemet olyannyira jellemezte.

A tévedések elkerülése végett kijelentem, hogy csak a tisztségről mondok
le, továbbra is HÖK képviselő akarok maradni, delegáltságaimat (kivétel a
választmány) megtartom.
Továbbra is a kémia szakterületen képviselem majd a hallgatókat, csinálom
amit kell, igyekszem hallgatótársakat bevonni a képviseletbe, szakterületi
vezetőt találni és később támogatni.

Kérem a következő küldöttgyűlést, hogy fogadja el a lemondásomat.

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu