[Kepviselok] 2008-as rendezvenyek, eloterjesztes

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 15., K, 00:30:38 CET

Ónodi Ferenc László írta:
> na hello.
>
> Remelem azert meg van 1-2 ember a HOKben, mert lassan ugy erzem, hogy mar
> csak en maradok itt, bazz, annyian nem birjak a kikepzest.
> Mindenki nagy mellennyel jon, hogy na majd o megmutatja, aztan nezd
> meg...na errol ennyit.
> En nem mondok le...hehe. Szomorkodjatok. vagy rugjatok ki. Megtehetitek :D

Csak néhány rövidke kérdésem lenne:

Ha a Lágymányosi Bál arculatot vált és háromkari lesz, akkor talán
érdemes lehetne átgondolni az egyes karok hozzájárulásait. Sztem nem
olyan mértékű az eltérés a HÖK-ök költségvetései között, hogy mi ilyen
sokkal szálljunk bele. Mi indokolja tehát, hogy a költségeket ne
arányosan vállaljuk be?

Miért, milyen okból gondolkodik az IK azon, hogy ne velünk szervezze a
gólyabálját?

Yeti
még ittvan :)