[Kepviselok] Lemondás

joey at ttkhok.elte.hu joey at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 22., K, 13:39:32 CET

Sziasztok, Kedves Képviselőtársak!

A vicces levelekkel szemben, én ezt a levelet nem poénnak szánom!

Ezennel LEMONDOK a fizika szakterületi koordinátori posztról, illetve a
választmányi tagságomról!
(a többi tagságomról egyelőre még nem...)

Indokaim:

- következő félévtől jutattásképtelenné válok, és munkát kell vállalnom,
így a HÖK-re nem marad sok időm és energiám. Megjegyzem, hogy
"megélhetési" HÖK-össé sem szeretnék degradálódni...(ezt nem fejteném ki
bővebben, remélem nem kell)

-ha minden jól megy másfél év múlva diplomázom, így erősen koncentrálnom
kell a szakmai jövőmre, és így a tárgyaimra, vizsgáimra, szakdolgozatomra,
ergo e mellett sem marad sok időm a közéletre...

A fizika szakterület jövője:

- erről csak annyit röviden, hogy egyáltalán nem tettem annyit a
szakterületért, amennyit szerettem volna, és nem is nagyon tudtam nagy
életenergiával feltölteni, viszont talán sikerült utódokat találni,
illetve valamivel jobbá tenni a kapcsolatot a Mafihe-vel...
- ha valaki erről szeretne velem beszélni, az nyugodtan megkereshet:)

- Utódomul szeretném javasolni Juhász Krisztinát, aki a Böfi-Gólyatábor
főszervezője volt, illetve nagyon sok mindenben segítette a szakterület
munkáját! Kérlek titeket, hogy a KGY-n majd támogassátok szavazatotokkal!
(vele még addig is kommunikálok, hogy jelezze felétek ezen szándékát
írásban is, megjegyzem, hogy ez a 2. félévre vonatkozik nyílván, a jövő
még kérdéses:))

Kérem a szavazati joggal bírókat, hogy a február 1-én lévő Küldöttgyűlésen
fogadják el a lemondásomat!

üdvözlettel:
Harangozó József Gábor
(fizika szacskó)