[Kepviselok] Meghívó küldöttgyűlésre; 2008.02.01.; 12:00 , Északi tömb 100A

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 23., Sze, 11:55:51 CET

Üdv!

Szeretném én is nyomatékosan megkérni minden érintetett, hogy a megfelelő
módon járjon el. Vagyunk még egy páran akik nemcsak bológatni járunk el
küldöttgyűlésre, és habár mi vagyunk kevesebben, nem szeretném ha
drasztikusabb eszközökkel kéne érvényt szerezni a "fentről jövő" parancsok
ellen.
Bőven elég volt szerintem az elmúlt másfél év szar vezetése.
------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK