[Kepviselok] En is unom...

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 23., Sze, 13:36:48 CET

> Kedveskeim!
>
> Nem lehetne ezt normalisan leirni? Egy.(Utalom a meggy..savanyu;)

De lehet. És ebben az egyben igazad is van.

> Beszelt veletek valaki szemelyesen Aronnal vagy Tomoval, mielott ezt igy,
> ilyen formaban megirta? Ketto.(Csipkebokor vesszo..jol suhint;)

Nem, nem beszéltem. De most komolyan, kgy előtt egy héttel külön el
kellene beszélgetnem Áronnal, aki lényegében május óta szinte egy szót se
szól hozzám? Egy olyan dologról, aminek egy ilyen helyzetben automatikusan
kellene teljesülnie, nem pedig kérni kellene...

> Es igazatok van, abszolute, hogy menni kell az informacioknak, de ha
> epiteni akartok, akkor miert kell rombolni ezzel egyutt? Miert nem lehet
> ezeket normalisan megkerdezni?

Mit rombolok? Max a rólam alkotott véleményt rombolom...

> Yeti bazz, olyan vagy, mint egy sertett ovis futyike, aki most itt nyomja
> az HOK erkolcscsosz dumat. Bezzeg ha en elovennem, hogy te miket nem
> csinaltal meg, mar nem ez lenne.

Azt hiszem ha a mérleg két serpenyőjébe a megcsinált és a meg nem csinált
dolgokat raknám, szerintem egyértelmű, hogy merre dőlne el...

> Es bar en sem panaszkodhatok, en elotte kerdezek, legalabb.
> Es meg egy dolog. Az dobja az elso kovet, aki tobbet, jobban csinal(t).

Azért pár dolgot megcsináltam...

> Itt nem vedek szemelyesen senkit, csak jo lenne, ha a szethuzas helyett,
> vegre, felismernenk az osszefogas lehetoseget, plane most, es aszerint
> dolgoznank, cselekednenk, nem ugy, mint a hulyegyerekek.

Ha ismersz, akkor tudod, hogy én nem széthúzni szoktam.

> Es lehet valakit szeretni, vagy nem, ez egy HOK, es egyutt kell vele
> dolgozni, akar tetszik, akar nem... Harom. (Nem lelem a parom..csak szex;)

Igazad van, dolgozni kellene...