[Kepviselok] menj le alfába...

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 24., Cs, 22:32:57 CET

Üdv!

A tudomány szerelmére... könyörgök.. nem hanyagolhatnánk ezen stílusok
közül az összeset?

A hócipőm tele van, hoy amikor egész napos tanulás mellett vagyok olyan
hülye, hogy megnézem a postafiókomat, akkor:
anyázós
visszaanyázós
ironikusan anyázós
világnézetkifejtős
sértődötten beszólós (vagy csak levélben ilyen stílusban írós)
dagályos stílusban íródott
leveleket találok a képviselőlistán.

Szívom a fogam, de megértem, hogy ha valaki nagy nyilvánossághoz igyekszik
szólni, akkor a képviselőlistát használja.
Azt a fáradtságot vegyétek már azonban, hogy ne a képviselőlistára
írogassatok ki minden egyes vacak kis választ, amit a másik fricskázására
ötöltök ki bosszúból, vagy csak azért, mert "hadd érezze ő is, hogy milyen
ha cseszegetik"...

ha utálod, keresd meg én mondd meg neki
ha nem tetszik a módszere, akkor állj fel kgy-n és mondd el mindenkinek
ha megsértődtél rá, akkor törd el a .....-t

Ez tudtommal a HÖK képviselőinek listája, ergo illene vmilyen konkrétan
értelmes HÖK tevékenységekkel foglalkozó leveleknek érkeznie rajta.

Unom a:

kacsazsíros leveleket

a "vicces" leveleket (legyen szó lemondásokról vagy épp arról, hogy nem
lép ki a postafiókjából az ember)

az EB kicsinyes szívózásait (amikor nem a megoldás a lényeg, csak hogy
pontosan a szabályok szerint járjunk el)

a "nem dolgozik itt senki, csak én, és én is csak azért teszem, mert jó
látni a szemükben a hála megcsillanó könnycseppeit" leveleket.

Komolyan mondom, egyre inkább azt éritek el, hogy a képviselőknek eszük
águkban sincs leveleket olvasni a listáról.
Szívesebben nyomok ki egy pattanást az alfelemen, minthogy vacak
szívózásokat, dagályos életfelfogásokat, stb. olvassak itt.

Egyszerűen az új képviselők, és a kicsit még érdeklődők le fognak szokni a
képviselőlistáról, nem fogják olvasni akkor se, ha vmi fontos jön majd
rajta.

Hajrá rajta.... menjen ki minden.. írjunk a kis örömeinkről, vagy ha eladó
a kocsink....
ááááááááááá

Ha nincs jobb dolgod, mint ide írni, akkor tanulj, aludj, fénymásolj, vagy
csinálj vudu babát az elnökről vagy bárkiről...

Ez volt az UTOLSÓ nem kifejezetten hökös levelem a listán!!!!!!!

Tisztelettel:
                          Bosnyák András
                       ELiTE TéTéKá HÖKkenő
      Kémia szakterületi koordinátor vagyok, de már nem sokáig
                  kemiaszk at ttkhok.elte.huuuuuuuuuu