[Kepviselok] Beszámoló

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 27., V, 19:42:47 CET

Tisztelt küldöttgyűlés!

Szakterületi koordinátori beszámoló:

Megjelentem:

2007
nov. 23-25: Krakkó Myklubbal
nov. 26: szacs ülést tartottam
dec. 3: Miskolcra mentem a tanárok ajándékaiért a geomikulásra
dec. 5: geomikulás
dec. 11: Kari geológus TDK
dec. 12: Mentortalálkozó a csoportommal

2008
jan. 11: nyílt nap
jan. 19: Educatio

Több levelet kaptam tanulmányi kérdésekben, ezekre válaszoltam többségében
egy napon belűl, tárgyfelvételnél segítettem átjelentkezéshez más szakra
hallgatóknak, korrepetáltam, elkészült a nemzeti parkos túra pályázata
(leadva), sok fríssitéssel készülök a szakterület honlapjához, ápoltam a
jó kapcsolatot a hallgatókkal.

Tettem ezeket mint a szakterület koordinátora, képviselője, mentora,
felsőbbévese. Válogassa ki-ki kedve szerint.

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK