[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 27., V, 22:30:47 CET

Tisztelt Képviselõk!

A legutóbbi KGY óta nem sok minden történt.

Jelen pillanatban nincs TTK-s hallgató a kollégiumi várólistán. (A
többieket nem látom), és vannak szabad helyek is. A várólistás bekerülés
most pár nap várakozást jelent.
Épp 1000 TTK-s kollégista van (szakkolikat is számolva), mi tesszük ki a
kollégisták 27.9%-át.

November 20án volt legutóbb KolHÖK KGY, azon részt vettem.

Decemberben KolHÖK vezetõképzõre mentem Velencére, itt
meghallgattunk pár elõadást, ill egy ötletes játékban vettünk részt
(melyet az általam koordinált csapat nyert meg:-))

Januárban késett az utalás, ezt a problémát jeleztem a KolHÖK elnöke felé.
A TTK-s hallgatók január 18-ig késedelmi díj nélkül fizethették be a
kollégiumi díjukat. Errõl a honlapon tájékoztattam a hallgatókat.

Múlt héten Fõigazgató úrral egy interjú keretében beszélgettem a
szeptemberben kezdõdõ kollégium-felújításról, illetve a kollégiumi díj
fizetésének módjáról (miért nem lehet átutalással fizetni, és miért nem
lehet kérni, hogy vonják le az ösztöndíjból) Errõl nem írok többet, a
Nyúzban mindent elolvashattok.

Egyéb feladataimat, mint az emailek megválaszolása, honlap kolis oldalának
frissítése elláttam.

Várom kérdéseiteket emailben, telefonon, esetleg a KGY-n személyesen.

Üdv,

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos