[Kepviselok] Baszámoló

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 28., H, 12:00:16 CET

mentorkord at ttkhok.elte.hu írta:
> Tisztelt Képviselők/Tisztségviselők
>

> Az előző KGY óta a következő dolgok történtek:
>
> -Befejeztük az MMGV kitöltetését és kiértékelését.
> -Fömentortalálkozót hivtam össze, ahol a mentorok elkövetkezendő
> feladatairól volt szó, illetve értékeltük az MMGV-t.

Lehet tudni, hogy nagy általánosságban milyen eredmények lettek az
MMGV-n? Meg szerintem meglehetne magyarázni, hogy mi is az a MMGV. Nem
kell személyre szabott értékelés, nyilván ahhoz nem feltétlenül van
jogunk, hanem mondjuk egy összesített átlag, vagy szakterületenként.
Mert szerintem nem csak engem érdekelne, hogyan is teljesítettek a mentorok.

Köszönettel:
Palkó Tamás