[Kepviselok] [TTK-Info] félévkezdés_infók

TTK HÖK Hírlevél info at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 28., H, 21:53:22 CET

Szia!

Az alábbiakban olvashatod a félévkezdéssel kapcsolatos legfontosabb
információkat, csatolva pedig küldöm a TO hivatalos hirdetményét.

* a szorgalmi időszak február 4-én kezdődik
* az első oktatási nap febr. 11.
* regisztrálni február 10-ig lehet (utána nem!), a regisztrációt legkésőbb
március 4-ig kell visszavonni
* a költségtérítés csökkentésére, részletfizetésére illetve
tanegységbeszámításra vonatkozó kérvények leadási határideje: február 11.

És ne felejtsd el, még péntek éjfélig van lehetőséged az OMHV-kérdőívek
kitöltésére. Ha eddig nem éltél a lehetőséggel, kérlek, szakíts rá most
egy pár percet.

Tárgyfelvétel a TTK-n:
* előjelentkezés még péntekig (azaz február 1-je 16 óráig)
* rangsorolásos tárgyfelvétel: február 2. – február 7. 16 óra
* versenyjelentkezés: február 8-án 8 órától – február 15-én 16 óráig

A többi kar tárgyfelvételi határidőiről az info.etr.elte.hu --> tudnivalók
--> kari viszonyok alatt tájékozódhatsz.

A hátra lévő vizsgáidhoz sok sikert kívánok.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes