[Kepviselok] Pályázat

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 00:08:19 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Úgy értesültem, hogy elnök urunk a Választmány ülésén bejelentette
leköszönését.

Mivel nem szeretnék lemaradni a határidőről, ami a küldöttgyűlési
anyagok kiküldésére vonatkozik, ezért szeretném már most, a hivatalossá
váló lemondás előtt bejelenteni pályázási szándékomat a megüresedő
elnöki pozícióra. Kicsit furcsa érzésem van, "mint a legtöbbször meg nem
választott TTK HÖK elnökjelölt", hogy megint elsőnek kell kiküldenem a
pályázatomat 3 nappal a küldöttgyűlés előtt, de bízom benne, hogy
elegendő idő van a tanulmányozására.

Úgyhogy fogadjátok a pályázatomat.
Kérdéseket emailben várok, én meg fogom őket válaszolni.

Tisztelettel:
Palkó Tamás

Utóirat: remélem senki sem perel be plágium miatt...
Name: palyazat.pdf
Type: application/pdf