[Kepviselok] beszámoló

szbarbi at ttkhok.elte.hu szbarbi at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 11:32:20 CET

Kedves Képviselők!

Az előző Kgy óta mentorként és képviselőként levelek és kérdések sokaságát
válaszoltam meg, segítettem átjelentkezésnél, korrepetálást tartottam a
gólyáimnak.
Részt vettem a szacs ülésen, a mentortalálkozón, és én is tarottam egy
találkozót a gólyáimmal a vizsgaidőszak előtt. Szórólapoztam és dekoroztam
a Gólyabálon, segítettem a nyílt napon, Education sajnos tanulmányaim
miatt nem, ott csak a plakáton voltam jelen. :)
Kalóz kérésére utánanéztem és egyeztettem pár hellyel a sportkultúr
pályázathoz.
Voltam KolHÖK vezetőképzőn, DB üléseken, és a kollégiumban is megpróbáltan
aktívan tevékenykedni.
Kérem a tisztelt Küldöttgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Üdv:

Szelei Barbi