[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 11:58:32 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A legutóbbi küldöttgyűlés óta próbáltam a tisztségemet rendesen
elvégezni (kisebb nagyobb sikerrel). Egy emlékeztetővel még adós vagyok,
a jutkeres választmány emlékeztetőjével. Sajnos akkor nem tudtam
rendesen jegyzetelni, így végig kell hallgatnom az egész hangfelvételt,
amire sajnos a vizsgaidőszak végéig nem lesz időm.
(A pénteki választmányi emlékeztetőt küldöm, amint Áron véleményezte)

Az iktatást csinálom, de sajnos nagyon lassan haladok vele. Remélem a
vizsgaidőszak után lesz valaki, aki tud nekem majd segíteni.

Tisztségemen kívül (mint képviselő)
- nyílt napot szerveztem.
- dekoroztam, plakátoltam gólyabálon (előtt :))

Üdvözlettel,

Nagy Melinda
titkár