[Kepviselok] beszámoló [egybe]

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 30., Sze, 14:36:52 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Elnézést a késésért, a folyamatos vizsgáim, ill. ülések stb miatt nem
igazán volt időm megírni a beszámolót (nem mintha most lenne...)

Tehát tevékenységeim röviden:

A tisztségemből adódó üléseken részt vettem, pl. (amelyekből ülés is volt
nov 20 óta)
*Kari Tanácsok (mindegyiken)
*Választmányok (volt amelyikről késtem)
*Tanulmányi és Oktatási Bizottság (egy volt, azon természetesen ott voltam)
*EHÖK Tanulmányi Bizottság (kettő volt, részt vettem, TTK-s érdekeket
próbáltam érvényesíteni, bár nem volt egyelőre jelentősebb érdekütközés)
* TTT: Tanárképzési és Tanár-továbbképzési Tanács (ide az EHÖK delegál, de
ezt is a taneh feladatok közé sorolom az egyszerűség kedvéért) - két ülés
is volt a tanári mesterszak meghirdetése okán; megállapítottuk a felvételi
vizsgarészek arányát, ahol csak részben érvényesült a PPK akarata

Részt vettem az Educatión és a Nyílt napon, ill. ezek szervezésében és
lebonyolításában.

Folyamatosan válaszoltam a hallgatói levelekre (vizsgaidőszak....), ill.
eddigi pályafutásom legforgalmasabb fogadóóráját is megtartottam, és más
időpontokban személyesen is kerestek meg hallgatók.
Igyekszem minél gyakrabban jelen lenni az ETR fórumain, hogy az ott
felmerülő kérdésekre is válaszolhassak.

Szervezzük a 3kari vezképző tanulmányis szekcióját.

A jövő (előkészítésük nyilván most zajlik):

*a legszebb tavaszi elfoglaltságnak a HKR tanári mesterszakra vonatkozó
fejezetének megírása mutatkozik, ez az EHÖK TB-n, a TTT-n fog zajlani
nagyrészt, azt hiszem itt fognak kiütközni a kari ellentétek a legjobban,
hiszen a nagy vitákat jelentő résznél nem lehet azt mondani, h ez legyen
kari különös, hiszen itt tökéletesen egységes szabályozás kell, lévén, h a
tanárszak egy db szak....

*felvételi szabályzatot is fogunk írni, véleményezni az is biztos izgalmas
lesz

*a mesterszakok felvételi, és az alapszakok diplomázási követelményeinek
tényleges letisztázását követeljük továbbra is - fokozott hévvel, hiszen
az idő sürget.

*megkeződik az EHÖK honlapjának rendbe rakása, és ezzel ph-san a ttkhök-ös
tanulmányis részt is szeretném felturbózni; a szabályzatokat (az összeset
nem csak tanulmányisat frissítettem), de a friss jogszabályok közül még
nem érhető el mind

*eredetileg a honlapra szántam volna pár tájékoztató anyagot (pl.
átsorolásról, mesterszakokról, alapfogalmakról, legfontosabb
HKR-szabályokról), de Tomó pályázata alapján ez vlsz egy nagyobb kiadvány
részét képezi majd, legnagyobb része azonban a honlapra is ki fog kerülni
- ha elkészül

Mindezekben fokozottan számítok a Tanulmányi Csoport segítségére és
munkájára.

Köszönöm, h elolvastad a beszámolómat, ha kérdésed van, tedd fel
telefonon/emailben/KGy-n stb.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK