[Kepviselok] az egészre

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 30., Sze, 23:47:54 CET

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság írta:
> Kedves Képviselők!
>
> Rendben, én ezt most befejeztem, mert ez már nevetséges. Elképesztő, hogy
> mennyire megy ez a gusztustalan és idióta oda-vissza játék. Yeti, ha elnök
> lennél akkor is ezt csinálnád?

Mármint hogy betartatnám a szabályokat? Még jó hogy. De valószínűleg nem
került volna sor ilyen helyzetre, hogy törvényeket kell beidéznem ahhoz,
hogy az EB-t, akinek mindenkinél jobban kellene a szabályosságra
odafigyelni, megpróbáljam meggyőzni, amikor lényegében fordítva kellene
lennie, azaz hogy az EB bombáz a paragrafusokkal engem, hogy mégsem az
én álláspontom a helyes.

> És az feltűnt, hogy az egész abból indult ki, hogy a képviselők új
> névsorát kiírtam? Remélem a levelek boldoggá tették az íróikat és minden
> vágyukat kiélhették.

Igen, abból indult ki, mert véleményem szerint szabályellenesen
fosztottál meg 3 képviselőt a mandátumáról erre a 3 napra, amíg
tudomásul veszi a kgy.
> Lenzo*
>
> ui: a feltett kérdésekre a küldöttgyűlésen válaszolunk, illetve az
> említett ügyeket a következő ülésen kivizsgáljuk.

Köszönöm előre is a válaszokat.