[Kepviselok] beszamolok

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 31., Cs, 19:05:54 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Elnézést a késői küldésért, de vizsgákra kellett tanulnom.

A november 20-ai rendkívüli küldöttgyűlésre kiküldött beszámolóm óta
elkészítettük az utolsó számokat, megjelentettük a második Kulturális
Mellékletet, részt vetem egy EHÖK-ös kommunikációs megbeszélésen.
Ezeken kívül természetesen elláttam a feladataimat, habár sokszor nagy
késéssel.
Úgy érzem, hogy valamelyest sikerült stabilizálni az újságot, ismét
állandósult a Lágymányosi Portrék rovat, a Sport is jól működik (nagy az
érdeklődés iránta), a Kulturális Mellékletbe is sok verset, alkotást
küldtek, és az új rovatvezetők is jól végezték a munkájukat a régiek
mellett. Valamint az elég képlékeny, folyamatosan alakuló csapatba
sikerült pár új embert beszervezni, de sajnos év elején nehézséget
okozott, hogy nagyon kevés volt a tapasztaltabb nyúzos, és habár rengeteg
lelkes újonc jelentkezett, de nem volt meg az összeszokott csapat, kevés
volt a biztos pont. Sajnos ez most, még félévkezdéskor/záráskor is
probléma. Nagy feladatnak látom az elkövetkezőkben, hogy sok új ember
bevonásával, "kitanításával" minél inkább szétoszhassuk a munkát, és ne
háruljon egy-egy emberre túl sok feladat hétről-hétre.
Persze sokszor hibáztam is a félév során. A számértékeléseket túl sokáig
halogattam, vagy technikai ügyetlenkedés miatt túl sötét oldalak jelentek
meg, és sokszor a megengedettnél több helyesírási hiba csúfította az
oldalakat. Természetesen a következő félévben szeretnék ezeken
változtatni, valamint rendszerezettebben ellátni feladataimat,
folyamatosan megírni a számértékeléseket, szervezettebben működtetni a
csapatot, a szerkestéseket is nagyobb hatékonysággal "levezényelni".
Remélem, hogy ezek legalább egy részét sikerül majd mevalósítanom a félév
során.

Kérem fogadjátok el a beszámolómat!

Üdvözlettel:

Mécs Anna