[Kepviselok] beszámoló

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 2., Sze, 19:29:51 CEST

Kedves Mindenki!

A tavaszi félév során képviselői teendőimet igen alacsony hatásfokkal
sikerült ellátnom. A hozzám intézett kérdésekre próbáltam készséggel
válaszolni, hallgatói ügyekben segíteni, azonban ez alig volt több mint
amit a szakon tanuló hallgatók legtöbbje megtett volna (vagy épp meg is
tett) az évfolyamért. Képviselőségem utolsó momentumaként segítettem a
szakterületi póló grafikai munkáiban, és tekintettel arra, hogy mandátumom
a Záró Küldöttgyűlésig tart részvételi kötelezettségem alól nem kívánom
kivonni magam!

Az előző beszámolóm óta a lelkem egyesült a Ká-Tudattal (gy.k.:
Környezet), megtanultam a teret görbíteni, asztrálsíkra léptem (majd
vissza), testem egy középkori szabadkőműves hagyományoknak megfelelő
ceremónia során a Környezettudományi Klub tulajdonába szállt. Ezúton
búcsúzom, ugyanakkor bizakodva várom jövő évtől Környezettudományi Klub
illetve a HÖK és a szakterületek közötti további aktív együttműködést!

Ateszvoltam a Zen Buddhista

--
Ferenczi Attila
ELTE TTK - Hallgató Önkormányzat